ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

اطفاء حریق خودرو پراید توسط آتش نشانان ایستگاه شماره 4 انجام شد

اطفاء حریق خودرو پراید توسط آتش نشانان ایستگاه شماره 4 انجام شد

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه خبر داد:

نویسنده: بهنام غفاری/پنجشنبه, 22 دی,1401/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

یک دستگاه خودروی سواری پراید پارک شده در کنار مجتمع مسکونی مساکن مهر گلشهر، که  به دلیل نا معلومی دچار حریق شده بود که توسط آتش نشانان خاموش شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، مهدی حسن زاده معاون عملیات سازمان در این زمینه چنین اظهار داشت: راس ساعت 20:58 دقیقه دیشب این حادثه به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد که  ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه بی درنگ زنگ ایستگاه شماره 4 را به صدا در آورده و آتش نشانان این ایستگاه را به محل حادثه واقع خیابان گلشهر 2 اعزام کرد.

وی افزود: شعله های آتش و دود از فاصله دور نیز قابل مشاهده بود آتش نشانان پس از رسیدن به محل حادثه بی درنگ با ایمن سازی محل و استفاده از دو رشته لوله آب دهی فشار قوی به سرعت از دو جهت مشغول اطفاء حریق شدند و در کمترین زمان ممکن و افزایش خسارت آتش این خودرو را کاملا خاموش کردند.

وی خاطر نشان کرد: به دلیل پارک کردن خودروها در کنار هم هر لحظه احتمال سرایت آتش به خودروهای پارک شده کنار این خودرو و همچنین کنتورهای گاز موجود در محل نیز وجود داشت که با حضور به موقع و همچنین انجام یک عملیات سنجیده سریعاً شعله های سرکش آتش فرونشانده شد.

وی تصریح کرد: آتش نشانان پس از اطفاء حریق کامل خودرو، با قطع برق و و اطمینان از عدم برگشت شعله با تحویل خودرو به مالک و نیروی انتظامی حاضر در محل به عملیات خود پایان دادند.

تعداد نمایش ها (55)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان