ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

اصلاح و استاندارد سازی شیر هیدرانت آتش نشانی نجارخانه انجام شد

اصلاح و استاندارد سازی شیر هیدرانت آتش نشانی نجارخانه انجام شد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه خبر داد:

نویسنده: بهنام غفاری/یکشنبه, 09 مرداد,1401/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

تعدادی از شیرهای هیدارنت زمینی سازمان آتش نشانی که در بافت تاریخی و قدیمی شهر قرار دارند و با گذشت زمان کارایی خود را از دست داده اند به شیر های ایستاده تغییر خواهند یافت.

 به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه؛حسین سرباز رشید در این خصوص چنین اظهار داشت: چندی پیش نشت آب به دلیل پوسیدگی اتصالات در یکی از شیر های برداشت زمینی آتش نشانی در نجارخانه، اقدامات ترمیم و نیز بروز رسانی این شیر هیدرانت در دستور کار قرار گرفت که سریعاً اقدامات لازم در جهت ترمیم نشتی این شیر برداشت صورت گرفت و در کوتاهترین زمان نسبت به رفع نشتی و نیز بروز رسانی شیر برداشت جهت ایستاده کردن آن انجام شد.

وی افزود:  شیر‌های هیدرانت آتش نشانی که توسط سازمان آتش نشانی درنقاط مختلف شهر نصب می‌شوند نقش بسیار مهمی را در تامین آب آتش نشانی به هنگام حریق های احتمالی به ویژه در نقاط حساس و پرجمعیت که امکان تردد خودروهای عملیاتی وجود ندارد، ایفا می کنند. به همین دلیل تمامی شیرهای برداشت زمینی که در بافت فرسوده و تاریخی شهر ارومیه قرار دارند و بنا به دلایلی استفاده از آنها امکان پذیر نیست بروز رسانی و به شیرهای برداشت ایستاده تبدیل خواهند شد.

رئیس سازمان آتش نشانی ارومیه تاکید کرد: در واقع نصب یک شیر هیدرانت به منزله داشتن یک منبع پایدار اطفایی و ایجاد سرعت عمل مناسب در حوادث آتش سوزی خصوصاً در محل هایی که امکان تردد خودرو به دلیل ترافیک شدید میسر نیست، می تواند بسیار موثر باشد.

تعداد نمایش ها (41)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان