ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

آمادگی نیرو‌های آتش نشانی شهرداری ارومیه در راهپیمایی روز جهانی قدس

آمادگی نیرو‌های آتش نشانی شهرداری ارومیه در راهپیمایی روز جهانی قدس

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه خبر داد:

نویسنده: بهنام غفاری/پنجشنبه, 24 فروردین,1402/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه از استقرار نیروهای آتش نشانی در مسیر‌های راهپیمایی روز قدس و تأمین ایمنی شهروندان خبر داد.

به گزارش ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، حسین سرباز رشید در این باره چنین اظهار داشت: در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس و برگزاری مراسم راهپیمایی در این روز بزرگ، نیروهای آتش نشانی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، به صورت ویژه، تامین ایمنی مراسم راهپیمایی را بر عهده دارند.

وی افزود: علاوه بر آماده باش ۱۰ ایستگاه آتش نشانی، ۱۲ نفر از آتش نشانان به همراه ۴ دستگاه خودرو‌ های سبک و سنگین عملیاتی از ساعت ٨ صبح تا پایان نماز جمعه در ۴ نقطه از مسیر‌های مختلف راهپیمایی و محل برگزاری نماز جمعه مستقر هستند تا بتوانند با آمادگی کامل در کوتاه‌ ترین زمان ممکن خود را برای امداد رسانی به شهروندان به محل حوادث احتمالی برسانند.

رئیس سازمان آتش نشانی ارومیه خاطر نشان کرد و از شهروندان خواست: که همانند همیشه با آتش نشانان و گروه‌ های امدادی همکاری لازم را داشته باشند و در صورت بروز هر حادثه‌ ای خونسردی خود را حفظ کنند و در اسرع وقت با سامانه ۱۲۵ تماس گیرند.

وی تصریح کرد: تعدادی از آتش‌نشانان غیرشیفت نیز در روز قدس، همپای مردم شهید پرور ارومیه در این راهپیمایی عظیم شرکت و در صورت لزوم در ارائه خدمات ایمنی به شهروندان با آتش‌نشانان همکاری می‌کنند.

تعداد نمایش ها (50)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان