ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

آماده باش تیم های عملیاتی آتش نشانی در چهارشنبه شنبه آخر سال

آماده باش تیم های عملیاتی آتش نشانی در چهارشنبه شنبه آخر سال

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه خبر داد:

نویسنده: بهنام غفاری/دوشنبه, 23 اسفند,1400/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اورمیه  با تشریح تمهیدات و اقدامات این سازمان برای روزهای پایانی سال  از آماده باش تیم های عملیاتی در شب چهارشنبه آخر سال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اورمیه ، ابراهیم شاد قوشچی در این زمینه چنین اظهار داشت: شهر اورمیه با توجه به تلاش های سازمان های امدادرسان بخصوص اقدامات و آموزش هایی که توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی ارومیه در سنوات گذشته انجام داده به عنوان یکی از ایمن ترین شهرهای کشور در چهارشنبه پایان سال بوده است.

وی افزود:  باتوجه به اینکه بیشترین قشر آسیب پذیر در این خصوص نوجوانان و جوانان هستند لازم است والدین به فرزندان خود توجه  ویژه‌ای داشته و بر رفتار فرزندان خود در شب چهارشنبه شنبه پایان سال و حتی روزهای قبل از آن نظارت داشته باشند و  امسال هم این سازمان فقط اکتفا به چهارشنبه پایان سال نکرده و از شروع سال اقداماتی در زمینه آموزش در مدارس، آموزش‌های شهروندی و همچنین ارتقاء فرهنگ ایمنی جامعه از طریق رسانه هایی همچون نشریات، فضای مجازی و صدا و سیما انجام داده است.

شاد قوشچی خاطر نشان کرد: به منظور حفظ و تامین حداکثری ایمنی شهروندان و پیشگیری از حوادث احتمالی 40 آتش نشان به همراه 9 خودرو سبک و سنگین و 3 دستگاه موتور سیکلت سیار در داخل شهر و در نقاط پر تردد و نیز 10 ایستگاه آتش نشانی در آماده باش کامل هستند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه با یک بحران روبرو هستیم و ویروس کرونا که هم مردم و هم نیروهای خدمت رسان را تهدید می کند، از شهروندان درخواست کرد اگر نمی توانیم اقدام خاصی را انجام دهیم حداقل خسارت یا مشکل اضافه ای را ایجاد نکنیم و کادر درمانی که باید به فکر افراد گرفتار به ویروس کرونا باشند بخاطر هیجانات زودگذر و بی توجهی برخی، درگیر مسائل چهارشنبه آخر سال شوند و خستگی آن ها زیاد تر شود.

رئیس سازمان آتش نشانی ارومیه از عموم شهروندان خواست تا در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای ضمن حفظ خونسردی، سریعا مراتب را با سامانه ۱۲۵ و یا نیرو‌های آتش نشانی مستقر در محل اطلاع دهند.

تعداد نمایش ها (70)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان