ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

آماده‌ باش تمامی ایستگاههای آتش نشانی در شب چهارشنبه‌ آخر سال برای حفظ ایمنی شهروندان

آماده‌ باش تمامی ایستگاههای آتش نشانی در شب چهارشنبه‌ آخر سال برای حفظ ایمنی شهروندان

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه خبر داد:

نویسنده: بهنام غفاری/دوشنبه, 21 اسفند,1402/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

تمامی ایستگاه‌های آتش نشانی و همچنین 80 نفر از آتش نشانان در شب چهارشنبه آخر سال به صورت آماده باش کامل بوده و تأمین ایمنی شهروندان را در این شب برعهده دارند.
به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، آتش پاد دوم حسین سرباز رشید در این زمینه چنین اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن سال جدید و براساس برنامه‌ریزی های صورت گرفته در خصوص اجرای طرح استقبال از بهار، آتش‌نشانان از 15 اسفند ماه سال جاری با استقرار خودروها و گشت زنی موتور سواران به همراه تجهیزات کامل به صورت روزانه در نقاط پرتردد شهر و اماکن تجمعی به صورت آماده ‌باش در بیش از 5 نقطه حساس شهر مستقر و در خدمت شهروندان خواهند بود.

وی افزود: سازمان آتش نشانی با توجه به نزدیک شدن به ایام چهارشنبه آخر سال، آماده انجام ماموریت های محوله را داشته و در روز سه شنبه 22 اسفند ماه، تمامی 10 ایستگاه فعال آتش نشانی با بیش از 80 آتش نشان و آتش نشانان ذخیره به منظور پوشش ایمنی شهر در آماده باش کامل بوده و نیز 5 تیم سیار به گشت زنی در سطح شهر خواهند پرداخت.

وی خاطر نشان کرد: آتش نشانان نیز از برگزاری جشن مراسم چهارشنبه آخر سال و استقبال همشهریان از نوروز به عنوان یک رسم دیرینه، با استقرار در کنار شهروندان در شادی آنها سهیم خواهد بود و با توجه به احتمال بروز ترافیک های کاذب که ممکن است این شب در سطح شهر رخ دهد، زمان رسیدن به محل حوادث احتمالی و امدادرسانی به شهروندان را افزایش دهد، خواهشمند است شهروندان تا حد امکان همکاری های لازم با خودروهای امدادی را داشته باشند.

رئیس سازمان آتش نشانی ارومیه یادآور شد: در هنگام بروز هر گونه حادثه ای، سریعاً مراتب را به سامانه ۱۲۵ و یا نیرو‌های آتش نشانی مستقر در سطح شهر اطلاع داده و در صورت مشاهده خودرو‌های آتش نشانی حین اعزام به ماموریت، مسیر را برای تردد این خودرو‌ها باز نگه دارند.

تعداد نمایش ها (28)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان