ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

آتش مغازه چرم فروشي اطفاء حريق شد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه خبر داد:

نویسنده: بهنام غفاری/ﺳﻪشنبه, 13 دی,1401/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

 آتش سوزي در انباري يك باب مغازه چرم فروشي واقع در خيابان خيام جنوبي با حضور به موقع آتش نشانان مهار شد

به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني اروميه، حسين سرباز رشيد در اين زمينه چنين اظهار داشت: راس ساعت 13:50 دقيقه ظهر ديروز در پي تماس شهروندان با سامانه 125 مبني بر آتش سوزي در يك باب مغازه با هماهنگي ستاد فرماندهي آتش نشاني اروميه سريعاً آتش نشانان ايستگاه 2 را بي درنگ به خيابان خيام جنوبي اعزام كرد.
وي افزود: آتش نشانان به محض رسيدن به محل حادثه مشاهده گرديد يك باب مغازه طعمه حريق شده و شعله هاي دود به آسمان زبانه ميكشد  و شعله هاي آتش در حال سرايت به قسمتهاي ديگر اين مغازه بود.

وي با اشاره به اينكه قبل از رسيدن آتش نشانان صاحب مغازه با استفاده از سه دستگاه خاموش كننده پودري مقداري از حجم آتش را مهار كرده بود خاطر نشان كرد: همزمان با رسيدن نيروهاي آتش نشاني، مالك فروشگاه نيز در محل حاضر بود كه آتش نشانان بي درنگ پس از قطع جريان برق و گاز و ايمن كردن كامل محل، با رعايت نكات ايمني و با استفاده از تجهيزات انفرادي و دو رشته لوله آبدهي خود را به كانون آتش كه در زير زمين اين مغازه بود رسانده و شعله هاي سر كش آتش را مهار نمودند.
وي تصريح كرد: نيروهاي عمليات پس از خاموش كردن كامل آتش سوزي و همچنين انجام لكه گيري بقاياي آتش و جداسازي اجناس سوخته از اجناس سالم را انجام دادند.

رئيس سازمان آتش نشاني اروميه بيان كرد: با توجه به انجام عمليات اطفاء حريق توسط مالك دو نفر به دليل دود زدگي از با علايم مشكلات تنفسي پس از هماهنگي با ستاد فرماندهي به وسيله آمبولانس حاضر در محل جهت انجام معاينات پزشكي به بيمارستان انتقال يافتند.
وي در پايان ياد آور شد: وجود دستگاههاي خاموش كننده مناسب در محل كار، منزل و خودرو و همچنين شارژ به موقع خاموش‌كننده هاي دستي آتش‌نشاني موجود مي‌تواند در زمان آتش‌سوزي احتمالي به شما كمك بسزايي كند، پس توصيه مي‌شود نسبت به شارژ و آماده به‌كار بودن آن اقدام كنيد  و در صورت بروز حادثه سريعاً با شماره 125 سازمان آتش‌نشاني تماس حاصل كرده و با حفظ خونسردي آدرس دقيق محل حادثه را اعلام كنند

تعداد نمایش ها (50)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان