ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

آتش مغازه لوازم یدکی خودرو مهار شد

آتش مغازه لوازم یدکی خودرو مهار شد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه خبر داد:

نویسنده: بهنام غفاری/چهارشنبه, 25 مرداد,1402/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

آتش سوزی مغازه فروش لوازم یدکی خودرو در خیابان شیخ شلتوت با حضور به موقع آتش نشانان ایستگاه 2 مهار و از بروز خسارات بیشتر جلوگیری شد.

به گزارش ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه؛ حسین سرباز رشید در این زمینه چنین اظهار داشت: شهروندان در تماس با سامانه 125 از وقوع آتش سوزی در مغازه لوازم یدکی خودرو در خیابان شیخ شلتوت خبر دادند که بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه راس ساعت 11:03 دقیقه صبح روز گذشته تیم اطفاء حریق ایستگاه شماره 2 را به محل حادثه واقع در خیابان شیخ شلتوت نبش کوچه 4 اعزام کرد.

وی افزود: به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده گردید یکباب مغازه لوازم یدکی به مساحت تقریبی ۷۰ متر مربع به دلیل نامعلومی طعمه حریق شده و هر لحظه شعله های آتش در حال سرایت به دیگر مغازه‌هاست.

وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان بی درنگ پس از ایمن سازی محل، قطع جریان برق و گاز این مغازه و با استفاده از تجهیزات انفرادی و باز کردن یک رشته هوز آتش نشانی سریعاً خود را به کانون حریق رسانده و عملیات اطفاء حریق را شروع کردند.

وی تصریح کرد: نیروهای عملیات سرانجام توانستند در کوتاهترین زمان ممکن، و قبل از گسترش این آتش سوزی شعله های آتش را فرو نشانده و از سرایت آن به قسمت های دیگراین مغازه جلوگیری نمایند.

وی با اشاره به این که در این حادثه دو نفر از شهروندان از ناحیه دست و صورت دچار سوختگی سطحی شده بودند، اضافه کرد: آتش نشانان با درخواست اعزام اورژانس به محل حادثه و مثبت شدن تکنسین های اورژانس در محل مصدومین را جهت انجام معاینات اولیه و انتقال به بیمارستان تحویل کادر اورژانس دادند.

رئیس سازمان آتش نشانی ارومیه یادآور شد: پس از خاموش کردن شعله های آتش و اطمینان از عدم برگشت شعله، نیروهای آتش نشانی با استفاده از فن فشار مثبت، دودهای داخل این مغازه را به بیرون تخلیه کردند.

گفتنی است، علت بروز این آتش سوزی هم اکنون توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.

تعداد نمایش ها (60)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان