ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

آتش سوزی در یک باب منزل مسکونی با حضور به موقع آتش نشانان مهار و خاموش شد

آتش سوزی در یک باب منزل مسکونی با حضور به موقع آتش نشانان مهار و خاموش شد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه خبر داد

نویسنده: بهنام غفاری/دوشنبه, 02 خرداد,1401/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

آتش سوزی بامدادی در یک باب منزل مسکونی سه طبقه در خیابان طوبی قبل از سرایت به واحدهای همجوار توسط آتش نشانان مهار و خاموش شد.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، این حادثه راس ساعت 3:04 دقیقه بامداد امروز توسط ساکنین منزل مسکونی به سامانه 125 اطلاع داده شد که با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه بلافاصله آتش نشانان ایستگاه شماره 5 به محل حادثه واقع در خیابان طوبی 14متری استانداری کوچه 4 اعزام شدند.

ابراهیم شاد قوشچی رئیس سازمان آتش نشانی ارومیه در این زمینه چنین اظهار داشت: به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده گردید طبقه اول یک باب منزل مسکونی سه طبقه دچار آتش سوزی شده و کاملاً شعله ور بود، شعله های سرکش آتش و دود از پنجره ها به آسمان زبانه میکشید.

وی افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل به دو گروه تقسیم شده و گروه اول بی درنگ پس از ایمن سازی محل و قطع جریان برق و گاز ساختمان با استفاده از تجهیزات انفرادی و دو رشته لوله آبدهی فشار قوی خود را به طبقه اول رسانده و شروع به انجام عملیات اطفاء حریق شده و گروه دوم نیز همزمان شروع به انجام عملیات نجات محبوسین احتمالی در ساختمان شدند.

وی خاطر نشان کرد: آتش نشانان در یک عملیات سنجیده خود را به کانون حریق که در آشپزخانه این منزل مسکونی بود رسانده و شعله های آتش را پیش از سرایت به طبقات دیگر مهار و خاموش کردند.

شاد قوشچی افزود: آتش نشانان پس انجام عملیات لکه گیری، اطمینان از عدم برگشت شعله و ارائه توصیه های ایمنی به مالک و تحویل محل حادثه به مالک به عملیات خود پایان دادند.

تعداد نمایش ها (47)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان