ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

آتش سوزی در موتور خانه ساختمان مسکونی توسط آتش نشانان مهار شد.

آتش سوزی در موتور خانه ساختمان مسکونی توسط آتش نشانان مهار شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه خبر داد:

نویسنده: بهنام غفاری/دوشنبه, 30 مرداد,1402/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

آتش سوزی موتور خانه منزل مسکونی که به دلیل نامعلومی دچار حریق شده بود با حضور به موقع آتش نشانان قبل از سرایت و گسترش حریق به داخل منزل مسکونی مهار و خاموش شد.

به گزارش ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه؛ حسین سرباز رشید در این زمینه چنین اظهار داشت: ستاد فرماندهی آتش‌نشانی ارومیه راس ساعت 22:32 دقیقه نیمه شب گذشته پس از دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه شماره 5 را به محل حادثه واقع در خیابان باغبان نوین کوچه 13 اعزام كرد.

وی افزود: به محض رسیدن آتش نشانان به محل حادثه مشاهده گردید موتور خانه یک باب منزل مسکونی که در داخل پارکینگ تعبیه شده بود به دلیل نامعلومی دچار حریق شده و شعله های سرکش آتش در حال سرایت به خودروی سمند پارک شده در این مکان بود.

وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان بی درنگ پس از ایمن سازی محل حادثه، قطع جریان برق و گاز ساختمان و بکارگیری تجهیزات انفرادی، با استفاده از دو رشته هوز آتش نشانی عملیات اطفاء حریق را آغاز کرده و در کوتاهترین زمان ممکن پس از اطفاء حریق خودروی سمند، خود را به کانون حریق که در داخل موتورخانه این ساختمان بود رسانده و آتش را مهار و خاموش نمودند.

وی تصریح کرد: مالک این ساختمان که از ناحیه دست و صورت دچار سوختگی سطحی شده بود، توسط آتش نشانان جهت انتقال به بیمارستان تحویل تکنسین های اورژانس حاضر در محل حادثه گردید.

وی یادآور شد: آتش نشانان پس از انجام عملیات لکه گیری و اطمینان از عدم برگشت شعله با ارائه توصیه های ایمنی به ماموریت خود پایان دادند.

تکلیف شهروندی: همیشه توصیه کارشناسان سازمان آتش نشانی برای تهیه و نگه داری یک دستگاه خاموش کننده دستی متناسب با محل کار، منزل و حتی خودرو را جدی بگیریم و طریقه استفاده با آن خاموش کننده را نیز در زمان حادثه بیاموزیم.

تعداد نمایش ها (35)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان