ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

آتش سوزی خودرو سواری 206 مهار شد.

آتش سوزی خودرو سواری 206 مهار شد.

در بلوار استاد شهریار اتفاق افتاد:

نویسنده: بهنام غفاری/شنبه, 04 دی,1400/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

آتش سوزی خودرو سواری 206 در خیابان استاد شهریار ، با حضور به موقع آتش نشانان ایستگاه 10 مهار و خاموش شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه، وقوع این حادثه ساعت 22:12 دقیقه شب گذشته توسط شهروندان به سامانه 125 اطلاع داده شد که ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 10 را به محل حادثه واقع در بلوار استاد شهریار روبروی پمپ بنزین کوه کمری اعزام کرد.
مهدی احمدی افسر آماده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این زمینه چنین اظهار داشت: به محض رسیدن به محل حادثه مشخص گردید یک دستگاه خودرو سواری پژو 206 که درحال حرکت بود، که به یکباره به دلیل نامعلومی از قسمت موتور آتش گرفته و شعله های آتش از داخل کاپوت جلو به بیرون زبانه میکشید.

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از ایمن سازی محیط، با استفاده از تجهیزات انفرادی و با کشیدن یک رشته لوله آبدهی شروع به مهار شعله های سرکش آتش که کانون آن در قسمت مکانیکی و داخل کاپوت جلو بود را آغاز کردند.

وی خاطر نشان کرد: نیروهای عملیاتی پس از مهار کامل آتش، با سرد کردن قطعات فلزی داغ موتورخودرو و قطع جریان برق خودرو از شعله وری مجدد خودرو جلوگیری کردند.
وی تصریح کرد: آتش نشانان پس از انجام عملیات لکه گیری، اطمینان از عدم برگشت شعله و تحویل خودرو به مالک و نیروی انتظامی حاضر درمحل به عملیات خود پایان دادند.

 

تعداد نمایش ها (43)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان