ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

آتش سوزی خودروی سواری در مغازه ی مکانیکی

آتش سوزی خودروی سواری در مغازه ی مکانیکی

ریئس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه:

نویسنده: بهنام غفاری/یکشنبه, 11 خرداد,1399/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی ارومیه، ابراهیم شاد قوشچی در این خصوص اظهار داشت: در پی تماس شهروندان با سامانه 125، مبنی بر مشاهده شعله های سرکش آتش از داخل مغازه ی مکانیکی ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه ساعت 12:24دقیقه  زنگ ایستگاه 10 را به صدا درآورد و آتش نشانان عازم محل حادثه واقع در خیابان استاد شهریار اول خیابان علی بومی شدند.

 

ابراهیم شاد قوشچی به نقل از سعید جعفری فرمانده آتش نشانان اعزامی که در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده گردید یک باب مغازه مکانیکی طعمه حریق شده بود که شعله های آتش و دود از درب مغازه به بیرون زبانه میکشید و یک دستگاه خودروی سواری 405 در حال تعمیر داخل مغازه به دلیل نامعلوم دچار آتش سوزی شده و در محاصره ی آتش قرار داشت.


وی افزود: شعله های سر کش آتش درحال سرایت به مغازه های مجاور بود که آتش نشانان با سرعت عمل پس از ایمن سازی محیط و قطع جریان برق و گاز بلافاصله به دو گروه تقسیم شده و با استفاده از تجهیزات انفرادی و دو رشته لوله آب دهی از دو جهت شروع به اطفاء حریق کردند و در مدت زمان کوتاهی توانستند از سرایت حریق به سایر مغازهای مجاور جلوگیری کرده و خاموش کنند.


وی خاطر نشان کرد: نیروهای عملیات با مهار شعله های آتش به لکه گیری و خارج کردن خودرو از مغازه مکانیکی برای اطمینان از عدم وجود شعله ی پنهان مشغول شدند و پس از ایمن سازی محل حادثه را به مالک و نیروهای انتظامی حاضر در محل تحویل داده و با ارائه تذکرات لازم ایمنی به عملیات خود پایان دادند.


گفتنی است: کارگر این مکانیکی در این حادثه دچار سوختگی جزئی از ناحیه دست شده بود که بطور سرپایی توسط عوامل اورژانس در محل مداوا شد.

تعداد نمایش ها (260)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان