ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

آتش انبار غیر مجاز فرورده های نفتی در سه راه دخانیات با تلاش آتش نشانان چند ایستگاه خاموش شد.

آتش انبار غیر مجاز فرورده های نفتی در سه راه دخانیات با تلاش آتش نشانان چند ایستگاه خاموش شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه خبر داد:

نویسنده: بهنام غفاری/یکشنبه, 01 اسفند,1400/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

انبار غیر مجاز پخش فرآوردهای نفتی که به دلیل نا معلومی دچار آتش سوزی شده بود با حضور به موق آتش نشانان مهار و خاموش شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه؛ راس ساعت ۱۷:۲۴دقیقه عصر دیروز طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی ارومیه مبنی بر آتش سوزی انبار غیر مجاز پخش فرآورده های نفتی در یک مغازه ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه بی درنگ آتش نشانان ایستگاه شماره ۶, ۱ و ۲ را به محل حادثه واقع در خیابان میرزای شیرازی جنب ترمینال روستا اعزام کرد.

ابراهیم شاد قوشچی رئیس سازمان آتش نشانی ارومیه که خود از دقایق اولیه آتش سوزی در محل حضور داشت در این خصوص چنین اظهار داشت: به محض رسیدن به محل آتش سوزی از دور مشاهده گردید دود غلیظی محل آتش سوزی را فرا گرفته که از فاصله چند کلیومتری نیز قابل مشاهده بود و شعله های سرکش آتش به آسمان زبانه می کشید آتش نشانان پس از ایمن سازی و کشیدن نوار خطر و قطع جریان برق و گاز محل با استفاده از تجهیزات انفرادی و چند رشته لوله آب رسانی فشار قوی با استفاده از کف شیمیایی مخصوص اطفاء حریق مایعات قابل اشتعال شروع به انجام عملیات اطفاء حریق شدند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به سوراخ شدن تانکر ها و روان شدن نفت و بنزین موجود در تانکر های ذخیره سازی سوخت و نیز گسترش حریق آتش نشانان در یک عملیات سنجیده از چند جهت توانستند آتش سوزی محل بیرونی را کنترل کرده و خود را به کانون حریق که در داخل این مغازه بود برسانند.

وی تصریح کرد: آتش نشانان سه ایستگاه با تلاش فراوان توانستند پس از یک عملیات دو ساعته آتش سوزی این مغازه را مهار و کاملآ خاموش کنند.

رئیس سازمان آتش نشانی ارومیه با اشاره به این که خوشبختانه در این عملیات کسی آسیبی ندیده یاد آور شد: آتش نشانان پس از انجام عملیات لکه گیری، ایمن سازی محل و اطمینان از عدم برگشت شعله به عملیات خود پایان دادند.

تعداد نمایش ها (65)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان