ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

آتشی که به جان منزل مسکونی افتاده بود توسط آتش نشانان خاموش شد

آتشی که به جان منزل مسکونی افتاده بود توسط آتش نشانان خاموش شد

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه خبر داد:

نویسنده: بهنام غفاری/ﺳﻪشنبه, 16 اسفند,1401/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

آتش سوزی درقسمت اتاق خواب منزل مسکونی در شهرک شاهد با حضور به موقع آتش نشانان، قبل از سرایت به دیگر قسمت های منزل مهار و خاموش شد.

به گزارش ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه؛ مهدی حسن زاده در این خصوص چنین اظهار داشت: ساعت 17:50 دقیقه دیروز در پی تماس شهروندان با سامانه 125 سازمان آتش نشانی ارومیه مبنی بر بروز آتش سوزی در یک باب منزل مسکونی بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه بی درنگ زنگ ایستگاه 10 را به صدا درآورد و آتش نشانان این ایستگاه را به شهرک دانشگاه خیابان صمدی اعزام کرد.
وی افزود: در زمان رسیدن آتش نشانان به محل حادثه مشاهده شد یک باب منزل مسکونی سه طبقه  که به دلیل نا معلومی از طبقه اول دچار حریق شده و اتاق خواب این منزل کاملاً شعله ور بود و شعله های آتش درحال سرایت به سایر قسمت های این ساختمان بود.

وی خاطر نشان کرد: آتش نشانان بی درنگ پس ازقطع جریان برق، گاز، با ایمن سازی محیط و با استفاده از تجهیزات انفرادی و با کشیدن دو رشته لوله آبدهی خود را به اتاق شعله ور رسانده و درکمترین زمان ممکن و پیش از سرایت آتش به داخل این واحد مسکونی آن را مهار و کاملا خاموش کردند.
معاون عملیات سازمان آتش نشانی ارومیه وی با بیان اینکه خوشبختانه دراین حادثه به کسی آسیبی نرسید تصریح کرد: آتش نشانان دود غلیظ ناشی از این آتش سوزی را تخلیه و با ارائه تذکرات ایمنی به مالک، ماموریت خود را پایان دادند.

تعداد نمایش ها (53)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان