ورود | |

پیوندهای مفید

 


 

فیلم آموزشی ایتم های آزمون آمادگی جسمانی

 

 







مهلت ثبت نام سرباز امریه به اتمام رسیده است


 

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد عملکرد سازمان آتش نشانی ارومیه چیست ؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

آتشی که به جان سردخانه ذخیره سازی میوه افتاده بود مهار شد.

آتشی که به جان سردخانه ذخیره سازی میوه افتاده بود مهار شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه خبر داد:

نویسنده: بهنام غفاری/دوشنبه, 24 مهر,1402/دسته ها: اخبار, رویداد ها

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

آتش سوزی گسترده در یک سردخانه میوه در جاده بالانج با تلاش چهل آتش نشان بعد از ۱۵ ساعت مهارشد.

به گزارش ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه؛ حسین سرباز رشید که خود از دقایق اولیه در محل حاضر بود در این زمینه چنین اظهار  داشت: پس از مشاهده شعله های آتش توسط مالک راس ساعت ۲۰:۵۷ دقیقه شب گذشته سراسیمه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و درخواست کمک کردند، ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه با توجه به حساسیت موضوع و حجم بالای آتش سوزی آتش نشانان ایستگاههای دو، یک، هفت و همچنین سه دستگاه تانکر آب ۱۲ هزار لیتری را به محل حادثه واقع در جاده بالانج بالاتر از سه راهی خطایلو پشت پمپ بنزین مینایی اعزام کرد.

وی افزود: به محض رسیدن آتش نشانان مشاهده گردید سردخانه ای به مساحت حدوداً ۲۰۰۰ متری که در داخل آن سوله ای به وسعت تقریبی ۱۰۰۰ مترمربع جهت نگهداری میوه وجود داشت دچار حریق شده و هر چهار سالن هم در حال سوختن بود و شعله های سرکش آتش و دود به آسمان زبانه می‌کشید.

وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان سریعاً پس از ایمن سازی، قطع جریان برق و گاز محل و با استفاده از تجهیزات انفرادی با بکارگیری ۸ رشته هوز آتش نشانی به چهار گروه تقسیم و هر گروه وارد یکی از سالن ها شده و با آغاز عملیات اطفاء حریق آتش را به محاصره خود درآوردند.

وی تصریح کرد: شدت آتش به حدی زیاد بود کە طی هماهنگی‌های لازم ایستگاههای ده و هشت و پنج نیز برای کمک رسانی به اطفاء حریق به محل فرا خوانده شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی ارومیه یادآور شد: آتش نشانان با توجه به حجم بالای جعبه های پلاستیکی دپو شده و همچنین عدم دسترسی به کانون های حریق به دلیل عدم رعایت اصول انبار داری و چینش اصولی عملیات اطفاء حریق به کندی انجام می پذیرفت.

وی افزود آتش نشانان پس  از انجام ۱۵ ساعت عملیات سخت و نفس گیر توانستند شعله های سر کش آتش را به طور کامل خاموش و پس از انجام عملیات لکه گیری به عملیات خود پایان دادند.

گفتنی است علت بروز این حادثە توسط کارشناسان این سازمان در دست بررسی می باشد.

تعداد نمایش ها (75)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

نام شما
ایمیل شما
عنوان
پیام خود را وارد کنید ...
x
 
آمار بازدید
دی ان ان